środa, 18 lutego 2015

Powitanie

Hej, witam wszystkich. Ariana, miło mi. Stworzyłyśmy bloga - ja(Ariana) oraz Francesca Love (F.L). Zachęcamy do czytania, komentowania, obserwowania i towarzyszenia nam w tej przygodzie. Napiszemy kilka rozdziałów. Jeśli nasz pomysł się wam spodoba - super, jeśli nie... to nie. Zwiniemy manele i nie ma nas :P Historia będzie o życiu aktorów w czasie nagrywania 1 sezonu serialu. Oczywiście, większość faktów zgadza się z rzeczywistością, ale część została wymyślona przez nas. Czemu? Bo tak. Już w tym momencie możecie przeczytać sobie zakładki, które przygotowałyśmy. (u góry, pod nagłówkiem) Nie zdradzają za wiele, ale zawsze możecie wysnuć jakieś wnioski. Tak miało być. Historia postaramy się by była zabawna, lekka, a czy krótka? To zależy od was. Liczymy na wasze wsparcie i doping! Oddaję głos F.L, bo widzę, że jak zwykle się rozpisałam. Tyle ode mnie. 

/// Ari <3

Witam, witam. W sumie to co ja mogę napisać skoro wszystko już wam powiedziała Ariana? Mogę najwyżej was zachęcić do czytania i komentowania. Mam nadzieje, że chociaż kilka osób będzie to czytać. Tak jak już mówiła Ari wszystko zależy od was, więc czekamy na pierwszych czytelników! Jak to zwykle ja nie mam wam dużo do powiedzenia, po prostu was pozdrawiam i liczę, że ta historia przypadnie wam do gustu!

F.L.<333

5 komentarzy:

  1. Super piszcie te opowiadanie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko <33
    Czekam z niecierpliwością na rozdziały :D
    Już przeczytałam zakładki i są one naprawdę świetne :D Nie zdradzają za dużo, ale i też opisują daną postać, jak należy :D CUDO <33
    I przyznaję, że opis Gumisia mnie powalił XD :D
    Zapraszam Was przy okazji do siebie :D
    Czekam na prolog albo rozdział 1 :D
    Życzę Wam dużo weny i pomysłów <33
    Besos<333

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz się nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejj, kolejny blog do czytania ♥ Idę nadrabiać! XD
    http://leonetta-para-siempre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń